Dranken, Drankproducenten, Wijnimporteurs, Drankengroothandel en -distributie

Customer Experience, ofwel klantbeleving bepaalt in steeds grotere mate het onderscheidend vermogen en succes van uw bedrijf. Maar hoe goed kent u uw klant? Weet u waar uw klant waarde aan hecht en wat hem drijft om juist bij u te kopen en niet bij uw concurrent? Maakt u effectief gebruik van de klantinformatie die u verzamelt?

Met klantinformatie zet u de klant centraal

Hoe meer informatie over uw klant beschikbaar is, des te beter en relevanter kunt u inspelen op zijn behoeftes en weet u welke acties u kunt ondernemen om hem optimaal van dienst te zijn. Zo overtreft u verwachtingen, kunt u een duurzame relatie met klanten en relaties opbouwen en verkoopt u effectiever.

CRM specifiek voor de drankensector

In de factsheet DIN CRM voor Dranken tonen wij hoe u relevante gegevens over klanten en prospects verspreid over diverse afdelingen, medewerkers in binnen- en buitendienst of in diverse systemen op één centrale plek inzichtelijk kunt maken en in kunt zetten om effectief klantgericht te verkopen. Zo kunt u zich volledig focussen op het naar een hoger niveau tillen van de klantbeleving.

Vragen? Maak kennis met Jos Knops, Uw sparringpartner binnen de drankensector.