Hulp nodig? Samen met een team van ervaren en deskundige professionals staan wij voor u klaar om al uw vragen rondom het gebruik van onze ERP oplossingen te beantwoorden.

Support

Onze supportafdeling is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur.

Telefoonnummer:     043-6049080 (Keuzemenu 3: Support)

Email support:          support@dinsolutions.nl

FAQ

Om u beter van dienst te kunnen zijn hebben we een lijst opgesteld met FAQ's over Microsoft Dynamics NAV. Mocht uw vraag hier niet bijstaan, neem dan contact op met onze support afdeling.

DIN Service Level Agreement (SLA), Life Cycle Policy en Product Roadmap

De Service Level Agreement en de Life Cycle Policy geven u inzicht in de product support richtlijnen en de termijn waarop DIN Solutions haar software oplossingen, waaronder DIN Food & Beverage for Microsoft Dynamics NAV 5.00, ondersteunt. Dit geeft u als klant handvaten om een solide en toekomstbestendig IT-beleid op te stellen voor uw organisatie.

Met de Product Roadmap streven wij ernaar onze klanten transparant inzicht te geven in de huidige en toekomstige ontwikkelingen van onze oplossingen.

Wilt u meer informatie hierover? Neem dan contact op met sales@dinsolutions.nl

Werkplekondersteuning - Remote Support

Aan de rechterzijde van deze pagina kunt u onze module werkplekondersteuning downloaden.